Nice to meet you!

Thanks for visiting this blog, readers! Let's read those posts that related with all stories happened in my life. My life is just the same like what you had. I hope you will get inspired :)

Saturday, June 27, 2009

Ih bosen!!!

Bosen~ 1 jam lebih gue otp sama mbak Nira hahaha besok kayaknya busy (?) deh aku uuwlala nggak busy jugadeng -_-

Eh masa tadi...............
Tiba tiba.........................
Gue keinget Mifta terus sekarang gue pengen ngegombal............... HAHAHAHA nggak!-_-

Pokoknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(: When you hug me or when you kiss me everything's gonna be alright deh mif(8) Ih bener!!!! But i'm gonna miss you nih sampe hari pertama masuk sekolahhhhhh baru ketemu lagi kan sedih amat yaaa huhu abisan aku tadi baca di fb kakak kamu katanya kamu di Palembang sampe awal minggu bulan Juli. Jangannnnnsombongsombongyasayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang! Jangan lupa aku tanggal 3 ulang taun:p Bacot banget van daritadi ulang taun ulang taun -_-

Ah now.................. i've nothing to do, as always. I gotta go deh nih mau bobo ah have a nice dream guys. I'll see you soon

0 comments: